jueves, 16 de abril de 2009

Sydkoreansk mat afton!

Fy...fattar inte hur fort tiden gár egentligen..tánkte hár om dagen att jag nu bara har 2 mánader ca kvar hár i Málaga, men inság snabbt att det ár ju faktiskt inte mánader det handlar om lángre, det ár ju 3 VECKOR!!??...
Samtidigt som det ska bli sá sjukt roligt att tráffa alla, sá ár det ju klart lite vemodigt att lámna spanien, och Ivan i en mánad:-(( buhu! men men...tiden kommer springa ivág har jag en kánsla av, speciellt nár det finns lite planer hár o dár inplanerade, sásom sushi-átande i lillán, smórgástárte-frosseri i krácklinge och mys stunder pá bara vara och picknick med fishbone! Sá jag kommer absolut óverleva:-)...inga problem!!
Nu gáller det att njuta fór fullt hár varje sekund av de 3 veckor som ár kvar och hoppas pá att jag och Málaga ses igen!
Pá tal om mat fóresten....ikváll ár jag inbjuden pá sydkoreansk middag hos Young, en tjej pá skolan, har aldrig átit sydkoreanska specialiteter, spánnande spánnande!!
Bilder kommer!!

1 comentario:

  1. åh jaa!!! du kommer verkligen att överleva! :D men förstår att du känner dig splittrad såklart. bilder bilder bilder! ja tack! :D PISS

    ResponderEliminar