jueves, 11 de febrero de 2010

God Kváller!

Sitter hár och dricker svartvinbárs té...
Har pluggat ganska mycket idag (min blogg máste vara riktigt intressant att lása. Allt jag babblar om ár att jag pluggar:-)
Hursomhelst, imorgon ska jag tráffa Ann pá bibblan. Hon ska hjálpa mig med lite fix med datorn. Kommer behóva áka upp redan kl 9 pá morgonen eftersom bilen pajat. Och den enda bussen gár sá tidigt...men ska bli riktigt trevligt att tráffa Ann! Vi fikade háromdagen, och jag gick dárifrán med játte mycket positiv energi kánde jag! Hennes positiva och glada personlighet smittar av sig!

Nu har jag bokat biljett till vármen!!!! Den 24 feb áker jag till Málaga men innan dess ska jag parkera hos Lise i Kópenhamn nágra dagar! Ska bli mysi

hej hej!

No hay comentarios:

Publicar un comentario