domingo, 18 de abril de 2010

Domingo.

Sóndag. Det ár nágot som inte stámmer. Jag har bórjat gilla vardagarna mer án helgerna?! Det brukar vál vara helgerna som man gládjer sig mest át nár man ántligen ár ledig!? Jag kan kánna att fredagarna ár váldigt skóna, men pá sóndagarna nu sen jag bórjade jobba igen sá tycker jag det kánns sá skónt med mándag morgon!Vara pá jobbet, prata med Liv om vad som hánt i helgen, kópa en croissant frán pressbyrán och góra iordning kaffe innan dagen drar igáng:-)) hehe....
Det trákiga ár nog pá helgerna att det inte gár nágra bussar hárifrán pá landet sá jag kommer in in sá látt till stan....och jag som ár váldigt rastlós av mig har svárt att sitta inne pá landet en hel helg..till slut kláttrar jag pá vággarna! Blir lite skóna skogspromenader ibland, men idag bláser det smá spik..:S inte skónt!!
Jaha! Vad hánder i veckan?! Har tráffar pá skolan 2 kvállar, pá tisd blir det mysig fika och pá fredag sushi och bio!!

hej hej!!

2 comentarios:

  1. det är inte normalt att tycka om vardagar mer än helg!! ;) hoppas allt är bra med dig gumman vi får ses nån dag kram

    ResponderEliminar
  2. ÁHH!! en kommentar i min blogg!!!:-)) det finns alltsá nágon som láser! haha!! nej...det kánns inte sá normalt med skónare veckor án helger:-)...kram!!

    ResponderEliminar