domingo, 3 de julio de 2011

Lugn och harmonisk sondag.



En lugn dag. Ladda om infor veckan. Vi har storhandlat mat. Kandes konstigt eftersom det inte ar nagot jag ar van vid. Jag brukar mest handla dagligen det jag kanner for just da. Men ibland ar det skont att bara bunkra upp. Det slank ner en tidning ocksa. Den dar Tara som ar for 40 plussare. Jag gillar den. Det var en bok med pa kopet ocksa. Alltid trevligt. Ar det inte en av de dar underbara stunderna nar man satter sig med glass, choklad, kakor eller nagot annat onyttigt och borjar titta i tidningen?! Jag alskar det!:-) Nej sa att...sen har jag mest agnat dagen at att dagdromma. Det tycker jag ocksa ar trevligt...jag har planerat den perfekta jordenrunt resan som jag hade tankt att ge mig ut pa! (Nu ar det bara pengarna och tiden som fattas...)

No hay comentarios:

Publicar un comentario