sábado, 30 de julio de 2011

Ur kaos uppstod ett nytt mote.



Igar jobbade jag over och sedan nar jag skulle hem sa ar det nagon stackare som klattrade upp i ledningarna sa alla, ALLA tag var installda. Det tog mig 2,5 timmar att komma hem fran jobbet pa annat satt. Dvs, bussar, byten, en till buss, vantan osv. MEN ur dessa situationer uppstar ibland moten med andra manniskor. Jag maste saga att jag tillbringade fredagskvallen i mycket gott sallskap. En dam och tva killar och jag borjade babbla. Om allt och inget. Och helt plotsligt flog timmarna ivag! Mycket trevligt hade vi trots allt:-)



Idag vagar jag knappt ivag med pendeln sa vi har bestamt oss for att ta en promenad in till Huddinge och titta i affarer dar. Imorgon har jag tagit ett extrapass pa jobbet.



Nu blir det skon, lugn myslordag for hela slanten!

No hay comentarios:

Publicar un comentario