sábado, 31 de marzo de 2012

För de e jag värd...

Jag har köpt en present till mig själv! Jag har satt i tradition nu att varje år åka på en enmans-semester, en gå-in-i-dig-själv resa, umgås-endast-med-dig-själv tur. Det blev Portugal. Igen. Solig strandpromenad. Ensamma kvällar på cafeér och restauranger och enmans shopping i mysiga butiker. Igen. Det låter kanske fruktansvärt tragiskt...men jag kan varmt rekommendera alla att åtminstonde en gång per år åka iväg helt allena och rensa på vinden så att säga! Undebart!
Nu är det några dagar kvar på jobbet. Blir nog lite övertid i veckan som kommer så jag hinner avsluta endel av papperhögarna innan påskledigheten! Sedan påskledigt i 6 hela dagar! Jag ska umgås med familj. Katter. Vänner. Småbarn och bara njuta!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario