lunes, 26 de marzo de 2012

Från en medmännika till en annan.

Det absolut värsta med att jag blev medlurad, tvingad (nästan under pistolhot) att gå med i sekten som kallas facebook är att jag sviker dig ibland min blogg. Jag gillar ju att prata med dig, skriva av mig. Om allt. Om inget. Om ditt Om datt. De små vardagliga händelserna i mitt unika liv. Jag ska bättra mig, jag lovar.
Hursom. Jag sitter och äter mintchoklad oc dricker te och drömmer mig tillbaka till helgen. Var en underbar helg med solsken både här och där. Med filmhyrning. Med promenader. Och med det bästa av allt. Storslagna operaröster i ett fullsatt globen. Underbart så man rös...
Annars då? Snart är det påsk. Som jag älskar påsken! Och då menar jag inte att jag gillar att måla påskägg och sätta färgglada fjädrar i ris för att hedra jesus. Nej. Jag älskar det för att det är då sommaren och våren verkligen är på väg på allvar...

Klart slut. Så h-e skönt att få skriva annat än bara en tumme upp!

No hay comentarios:

Publicar un comentario