jueves, 21 de febrero de 2013

Mitt glas ser tomt ut just nu.

Då var det dags igen. Jag vet att jag skrev i ett tidigare inläg jag trivdes så bra där jag befann mig just då och att det var bäst att njuta av stunden för att i framtiden skulle jag säkert behöva flytta på mig och flyga vidare.
Nu är vi där. Dags att packa , släpa, lyfta, rensa som så många gånger förr.
Det känns hmm ok faktiskt. Konstigt och jobbigt mentalt men helt ok när man väl ställt in sig på det.
Så. Det bär alltså av till världsmetropolen Hallsberg där jag ska bo och leva ett tag. Mitt arbete, ja det ligger i Stockholm. Behöver jag  nämna att jag kommer vara mer än lovligt trött på veckorna. Jag försöker upprepa alla de positiva mantran som man hör dagligen till höger och vänster. Se det från den ljusa sidan! Glaset är alltid halvfullt! Man kan bara man vill och fånga dagen! Jo....så är det ju...eller vad fan... vem försöker jag lura? Just nu känns glaset fruktansvärt tomt.

No hay comentarios:

Publicar un comentario