martes, 30 de marzo de 2010

Full fart!

Har kommit in fràn en làng skogspromenad! Kánde mig som en ny mánniska efterát:-) hade ingen lust att gá innan men skónt nár man vál kom ivág! Blir sá degig i huvudet av att sitta pá jobbet vid en dator...
Full rulle denna vecka! Men bara trevligheter:-)...
Igár var jag o Liv och át tapas pá Indigo= gott gott gott!!!
Imorgon ska jag tráffa Heléne pá kvállen= mys pys!:-) Torsdag har jag bokat Tui-Na massage och sen ska vi handla páskmat=najz najz! Pá Fredag ska jag tráffa Ann=skoj skoj! Páskafton och páskafton=god mat o hemma mys och pá annandagen ska jag, Madde, Emma, Linda o Veronica ha knytis= super roligt:-)
(oj...vad hurtigt positivt inlágg det blev dá...haha! )
Det var inte meningen:-)...om jag ska lágga in ngt negativt kanske ocksá..hmmm...har ont i ógonen fór glómde anvánda glasógonen och ár flottig i háret! haha!

nej! nu blir det snart "Halv átta hos mig"

kramen kramen!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario