viernes, 12 de marzo de 2010

I Málaga

Nu kommer det ett inlágg hár!:-) wow! det tar ett tag mellan varje!
Jag ár fortfarande kvar i Spanien, kánde att jag ville vara kvar i solen ett par dagar extra..eller nja..sol o sol..:-S hár har de haft regn i flera flera mánader, óversvámningar i hela landet. Hemskt att se pá nyheterna. Kánns som att det dáliga vádret áven ár spiken i kistan fór spaniens kraschade ekonomi...hár nere i sóder ár det hemskt att se hur mycket man har fátt stánga pga krisen. Hoppas verkligen att allt kommer bli báttre.
Annars har vi haft det super mysigt hár Ivan o jag! Mycket restaurangbesók, bio, musèer och en hel del kaffe har det blivit!

Pá sóndag har jag bokat hemresan fór jag har endel prov i skolan sen jobbar jag pá HGF ett par dagar plus att jag har blivit erbjuden jobb pá silja igen! Kánns játtebra! Ska bli roligt att jobba med Liv igen!

Ikváll ska vi till Jackie o Carlos och dricka lite vin o áta ostar o kex pá deras terass, ska bli mysigt!!

Nehe..idag ár det faktiskt stálande sol sá vi ska bege oss ut strax!

kram kram

No hay comentarios:

Publicar un comentario