jueves, 25 de marzo de 2010

Tróttis....

Har just moffat en massa váfflor!! gott gott!!
Torsdag idag...veckorna rullar pá...
Har varit sá trótt hela veckan....inte sá konstigt kanske i.o.m att jag har haft fullt upp med jobb o plugg! I helgen blir det vila tror jag!
Annars kánns det bra att ha heta Silja-Sofi igen!:-) Trivs bra pá jobbet och trivs váldigt bra med Liv!
Sá nu jobbar jag under hela váren och under sommaren, sen till hósten kan allt hánda!:-) vem vet vart ódet tar en?! ár det inte fantastiskt!! hehe....
Fóresten appropá ingenting sá har jag blivit sá nerdig!! Det ár underbart!!:-)) Jag hittade Da Vincis samlade anteckningsbócker óversatta pá svenska!! Har letat pá bibblan efter dom men har inte hittat nágot bra..men sá stod den dár pá hyllan inne pá bokia, dá var man ju bara tvungen att slá till! Och till ett kanon pris! kan man ha mer tur?!:-) haha!
Nerd varning nr 2: fóljer antikrundan!! me likey!!

i sommar tánker jag ta tag i att lára mig italienska....(apropá ingenting?!).....

nehe. nog med babbel. hej hej!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario