viernes, 3 de junio de 2011

Det var tva manader sedan jag kom hem fran Sicilien. Tva manader! Det kanns som det var hundra ar sedan och att miljoner saker har hant. Och det har det nog antar jag. Som vanligt i mitt liv nu fortiden. Pa bade gott och ont antar jag... Det ar val harligt att inte veta idag vart man befinner sig om tva manader. Livet blir spannande. Men samtidigt om man befinner sig just i livet dar allt man behover ar trygghet och lite rutiner sa ar det inte lika roligt att inte veta vad morgondagen ger. Eller ja, det vet man ju aldirg sakert saklart, men ni fattar vad jag menar!
Just nu kanner jag mig ganska saker pa att om nagra minuter nar jag ar klar med detta inlagg sa ska jag ga in i badrummet och tvatta ansiktet och smeta in en san dar rengoringsmask som dom sager ska vara sa bra for en trott och grasliten hud som varit med om bade det ena och det andra under 30 ars tid.

No hay comentarios:

Publicar un comentario