domingo, 19 de junio de 2011













Nu har vi vinkat av pappa vid bussen efter en valdigt trevlig helg med mycket promenerande overallt i hela Stockholm. Vi hade otroligt tur med vadret igar nar vi var ute hela dagen for idag har det blast spik och regnat hela dagen. Sa pa formiddagen satt vi parkerade inne pa ett fik nara cityterminalen. Nu ska jag ata nagot sen blir det tvattstuga, fixa matladan, fylla i trakiga myndighetspapper, svara pa mail och bestamma mig om jag ska ansoka eller inte till hostens utbildning for volontarjobb pa Stockholms Stadsmission. (Ja, man maste ansoka och ga pa intervjuer tydligen. Det var inte bara att maila och fraga "far jag hjapa till lite med nagot for de hemlosa lite kvallar och helger" som jag skrev i mailet...:-)









No hay comentarios:

Publicar un comentario