sábado, 27 de agosto de 2011

Dagen har spenderats pa IKEA. For i veckan som kommer smaller det! Jag har aven packat det mesta i lagenheten har for att vara sa klar som mojligt. Jag ar sa lycklig da jag bestamde mig efter mycket tvekande att kopa en superfin sang som jag tittat pa lange. Lite dyr...men jag behover verkligen nagot bra for min daliga rygg. Da ar det battre att vara snal med annat och inte bli dum-snal nar det galler halsan! Sa har jag aldrig tankt innan faktiskt:-) Jag har nog alltid levt efter filosofin att det mesta gar att snala in pa FORUTOM resor...det ar DAR pengarna skall slosas...:-) men..som sagt, aven jag vaxer upp till slut och inser att en bekvam och rejal sang ar en bra investering...(och blir det over till en lite pytte-resa ar det ju aldrig fel lixom...;-)

No hay comentarios:

Publicar un comentario