domingo, 14 de agosto de 2011

Hemma igen!

Hemma igen efter att ha tillbringat helgen i Hallsberg. Jag behovde hem for att hamta endel infor den kommande flytten! Sen behovde jag hem och bara vila fran mycket grubbel och hade faktiskt bara lust att sitta i soffan och klappa katterna... sa nu kanner jag mig redo for en ny vecka! Forra veckan var en blandning av tarar och gapskratt, en valdigt intensiv vecka. Hojdpunkten var nar jag och "latinobrudarna" pa jobbet var ute pa tapas en kvall efter jobbet.(jag kallar oss sa da vi ar tre svenska tjejer var av jag har en argentinsk kille, den ena en kubansk och den tredje en boliviansk:-) vi hade faktiskt riktigt trevligt med mycket skratt, precis vad jag behovde! Nej, nu ska jag packa upp och gora iordning lite infor morgondagen. Den argentinska halften star och lagar min matlada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario