viernes, 5 de agosto de 2011

´Sitter har insmord i tigerbalsam. Problem med nacken. Igen.
Ja ja. Ikvall gjorde vi stan efter jag slutat. At i gamla stan. Strosade runt bland turiststraken, gick pa gayfesten i parken. Men kvallens hojdpunkt var nog nar jag fick mig en tankestallare da jag av en slump i gamla stan sprang pa en second hand butik. Den lag djupt ner i en kallare och var riktigt sadar ultra udda. En drom for en secondhand fantast!! Och agaren var sa skon. Jag fragade(svensk och inrutad som man ar) "vilka oppetider har ni?" Och far till svar, "nja, det beror pa, ar det harligt vader sa gillar jag att simma sa da ar jag inte har och ibland har jag oppet till sena natterna for att jag kanner for det. Det beror pa. Vi fortsatte prata och jag sa att jag alskade den har butiken och att det ar sa haftigt med alla dessa saker som har en egen historia bakom sig. Och han sager, "ja, det ar kul att hora att du tycker om den, men vet du, det viktigaste ar inte om man tycker om nagot eller om man ogillar det, det viktiga ar att kanna. Att kunna kanna nagot overhuvudtaget, och visa det" hmm...ja, sa ar det nog...
Nu kanner jag att jag har sa ont i nacken sa jag behover lagga mig i sangen

No hay comentarios:

Publicar un comentario