jueves, 3 de noviembre de 2011

Det ar inte dig det ar fel pa, det ar mig...



"Kara du, du har varit vid min sida sedan 80-talet. Alltid stallt upp. Du har varit dar hos mig nar jag har gratit, skrattat, somnat... men som med allt i livet kommer man till ett vagskal nar det ar dags for forandring. Och livet i sig ar ju forandring hela tiden. jag har markt att pa sista tiden har du inte varit dig sjalv...jag har forlatit dig gang pa gang...men till slut har jag inte orkat med dina daliga dagar, och jag har....slagit dig. Slagit dig sa hart ibland. Jag ar ledsen for det men jag blev desperat. Ville att du skulle forsta. Funka som vanligt igen.



Men, det ar slut nu. Det ar inte dig det ar fel pa. Det ar jag. jag har traffat nagon annan, lite farggladare, lite snyggare, lite smalare....FORLAT."

No hay comentarios:

Publicar un comentario