miércoles, 16 de noviembre de 2011

Langtar tills helg nu! Ska bli sa skont att aka en svang till Hallsberg och bara ta det lugnt. Jag har varit sa slut sista tiden sa jag har faktiskt bokat tid till lakaren pa fredag for att se om det ar nagon jarnbrist eller nat. jag ar sjukligt trott, brannande huvudvark och hjartklappning. Far se vad dom sager...antagligen ar det bara otroligt mycket just nu plus vintertider som i kombination tar energi...men jag kommer igen! behover bara vila upp mig lite! :-)

1 comentario:

  1. Tack för ditt inlägg på min blogg:) Ska försöka få tag på en sån väska till dig, jo ja tyckte den va snygg ja med!
    Nu blir ja så orolig att du känner dig så dålig:(
    Är bra du ska till läkaren! Du behöver ta de lungt ett tag, och vila upp dig från allt!
    Ser fram mot helgen..Älskar dig..Kramar Mamma.

    ResponderEliminar