lunes, 5 de diciembre de 2011

Hej nya veckan!

En ny vecka har dragit igang! Tusen tack for den mysiga helgen med alla fina presenter! Och tack Ann for att du akte anda fran Stockholm fram o tillbaka bara for lite tarta ;-)
Vi lamnade Jansson foresten inne i fredags och akte ivag lite med andan i halsen. man vet ju aldrig om lagenheten skulle se ut som hej kom och hjalp mig nar man kommer tillbaka...men han hade verkligen skott sig som ett exemplariskt barn! Inget forstort och behoven endast dar de skall vara. I ladan! :-) han ar sa sot Jansson, idag har jag kopt ett rott litet halsband till honom och han har fatt grillad kyckling:-) ja ok..jag skammer bort honom...
Annars da i veckan? Idag har jag jobbat undan endel pa jobbet innan julen och sedan hade jag tankt att se pa allt julpynt i stan och bara strosa runt nagon dag och pa torsdag beger jag mig till Ostermalm for att checka in Anns fina lya och vi ska ha glogg-mys. pa fredag After Work med jobbet och Lordag tjejmiddag hos en kollega med eventuell utgang pa lationoklubb.
Men nu gott folk! Nu blir det kaffe saffransbulle och bok!

1 comentario:

  1. Åh låter helt perfekt! Ha en superbra vecka! Tusen kramar!

    ResponderEliminar