miércoles, 7 de diciembre de 2011

Pinsam detalj, nagon?

Nu tankte jag gora som manga andra bloggare. Bjuda pa 5 saker som ni inte visste om mig. 5 smaskiga pinsamma detaljer bara for er!
1. nar jag druckit upp tex mjolk sa staller jag alltid in den tomma forpackningen i kylen igen. Detta hander med annat ocksa sasom en tom toa-rulle eller tomma schampo flaskor.

2. Jag koper ofta hem gronsaker for att verka nyttig som sedan bara ligger och ruttnar i kylen.

3. Mer an 4 ganger i veckan gar jag och lagger mig med sminket pa for att jag ar for lat att ta bort det.

4. Jag sjunger gospel i duschen.

5. Det har hant att jag aker upp pa stan ibland pa helgerna i min pyjamas under jackan bara for att det ar bekvamt att inte behova byta om pa helgerna.

No hay comentarios:

Publicar un comentario