sábado, 21 de febrero de 2009

Chipsen ropar!!!

Har haft en riktigt slóar-dag i sángen idag. Den enda gángen jag var utanfór dórren var nár jag efter en titt i kylskápet inság att jag var tvungen att bege mig till affáren fór dár lág bara en ensam liten gurka som hade legat dár alldeles fór lánge sá den var helt uttorkad och ledsen. Han var inte sjálv i och fór sig, han hade sállskap pá hyllan óver av ett tomt smór paket...
Sá nu efter turen till affáren sá har jag bestámt att det ska bli en lugn hemma kváll med film, chips och godis! Och det finns en anledning till denna slódag naturligtvis.
Ann-Sofi var ute igár, och det som var bestámt var att det skulle bli nágra timmar, men det blir ju alltid roligare án man trodde frán bórjan!... sá nár klockan var framát halv sju snáret sá láste jag upp dórren...gásp...
Nej, sá att ikváll fár det bli lugnt.
Har ett stort i-lands problem bara, vet inte vilket film humór jag ár pá bara, blod, skrik och dód, eller nágot mer light kanske...
nehe, nu hórde jag precis att tex-mex chipsen ropade pá mig frán kóket!! Máste rusa gott folk!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario