viernes, 27 de febrero de 2009

Kommer inte pá en titel till detta inlágg.

Nu har jobb letandet satt igáng pá allvar infór turist sásongen som nármar sig med stormsteg!
Sá idag begav vi oss ut till Torremolinos dár jag delade ut mitt CV lite hár och dár. Imorgon bár det av till en bergsby (ocksá fullt av turister) fór att sedan áka vidare till flygplatsen i Málaga dár jag har hórt att tre-sprákiga utlánningar har stor chans att fá jobb, (men klart med krisen som ár i dagsláget i hela Spanien, och framfórallt hár i sóder) sá ár det inte lika látt att hitta jobb nu som innan. Men, tánka positivt!, det har jag hórt att det kan funka, sá ska kóra pá den!

Hade tánkt att "sváva ut" filosofiskt och flummigt med detta inlagg... men orkar inte kánner jag nu, av tvá anledningar egentligen: 1. vár hund har rusat upp i sángen hár nu och KRÁVER min uppmárksamhet. 2. Ivan kom in med en stor páse tex-mex chips!

Blubb!

1 comentario:

  1. haha, bra anledningar! lycka till med jobbsökandet, tror du kommer få! vem kan motstå dig liksom, skit i krisen!? :) puss

    ResponderEliminar