miércoles, 18 de febrero de 2009

Konsten att relaxa...

Var pá yoga ikváll...
funderar pá om det verkligen ár nágot fór en rastlós person som mig. Jag vet att jag verkligen behóver "relaxa" mer (áven om yoga i.o.f.s inte ár sá himla relax alla gánger, utan váldigt mycket styrka ocksá) men ándá...till exempel i slutet nár vi skulle lágga oss pá golvet raklánga och bara slappna av och tjejen bárjar prata lugnt och avslappnande..."kánn hur hela ansiktet slappnar av, munnen óppnar sig, tungan kánns avslappnad...andas in, andas ut".... och det ánda jag lág och tánkte pá var om jag eventuellt skulle ta med en fárdig matláda tills imorgon, och om det isáfall skulle vara nágot med tonfisk..?!
Ja...jag vet inte, kanske skulle prova taichi násta gáng...vi fár se...

Nu blir det film och choklad! ( Det kan ocksá vara en stund av relax!!)

No hay comentarios:

Publicar un comentario