sábado, 6 de junio de 2009

"Det måste stå fel i recept-boken ju!"


Hur svårt är det att göra en smul-paj??
Inte alls svårt tänkte jag, men jo då, för Anso gick det jätte bra att misslyckas med smul-pajen! För alla er som tror att det är omöjligt tog jag en bild här. Visst ser den nästan ut som en brun-svart sko?!
Vi skrattade så vi låg dubbelvikta och grät i köket!
För att rädda hela situationen gjorde jag schak-rutor istället...eller, ja, det blev enfärgade schak-rutor, men mycket goda blev dom och fina! Som små blommor!:-)
Annars var jag och mamma på mariberg tidigare idag bara för att kola runt lite. Jag passar på att titta ut lite nya inrednings saker nu innan vi får vår lägenhet. Det mesta i möbel väg är klart, men mycket annat som fattas.
Ikväll tror jag faktiskt att jag ska titta på fotboll. Det var tydligen Sverige-Danmark tror jag att någon sa.
Imorgon ska jag upp tidigt i ottan för att träffa Fichy!
Ciao Ciao! !


No hay comentarios:

Publicar un comentario