lunes, 15 de junio de 2009

Kaffe och ryggont

Jag är så trött. Jag har ont i magen. Jag är uttråkad. Jag har huvudvärk. Jag har ont i axlarna. Om man lägger ihop ett å ett så kan det ju tyckas att jag har spänninghuvudvärk.
Men varför?:-( ...jag känner mig inte stressad eller orolig för något speciellt just nu...men det kanske är mycket tankar som man inte tänker på (ehh..."tankar som man inte tänker på"?!:-) haha! Fint uttryck!:-)
Måste ändå säga att jag mår hyfsat bra nu mot hur det var för ett tag sen. Det mesta känns väldigt bra just nu, och jag känner att allt börjar lösa sig. Ska bli himla skönt att komma igång och börja jobba igen nästa vecka! Sen känns det helt underbart att Ivan kommer snart och att vi får vår lägenhet! Är så rastlös, så har jag en enda dag när jag inte har något att göra så klättrar jag på väggarna...
Skulle vara skönt att åka iväg på ett spa och bara bli ompysslad. Iallafall lite massage hade suttit fint. Har hört att det ska finnas sån där "skalp-massage" någonstans?! Det låter helt otroligt skönt! Det är den absolut bästa massagen, att får hårbotten masserad!

Nehe nog om det.

Ska ner och dricka en till kopp kaffe tror jag. Sen kanske man skulle ge sig ut på en iskall, blåsig kvällspromenad för att se om huvudvärken släpper....?! fast klart..med den väder prognosen blir man väl stel som en pinne...

Ps: Imorgon tror jag Emma kommer hem från två härliga utlands veckor?! Brun som en pepparkaka antar jag!:-) Välkommen hem!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario