domingo, 22 de mayo de 2011

Gissa vart jag sitter?

Exakt! rätt! på tåget. Jag har alltid tyckt det varit skönt att åka tåg. Tid att tänka på allt och inget. Men ärligt talat, det börjr bli lite för mycket nu. Ser fram emot att efter nästa helg iallafall ha min alldeles egna lägenhet. Åtminstonde för tre månader.
Annars då. Nej men denna vecka blir det jobb jobb jobb. På onsdag ska vi faktiskt ut några från jobbet och äta. Vi har tydligen halva priset på mat och dryck på något ställe i stan. Om två veckor bär det av på en resa med jobbet.
Jag funderar vidare på att göra verklighet av mitt inlägg jag hade häromdagen. Iallafall vissa saker. Min älskade vän skickade ett sms och uppmanade mig att jag faktiskt borde göra vissa av de där sakerna. Så idag kollade jag lite på möjligheterna till fallskärmshoppet. Jag tror även att det kommer bli någon ändring med håret. Men springa runt naken i Stockholm och kasta poslin till höger och vänster. nja..jag tror jag avvaktar med just den. Tillsvidare iallafall.

No hay comentarios:

Publicar un comentario