domingo, 15 de mayo de 2011

Ny lya!

Jag sitter här på hotellet och äter wienerbröd! firar i min ensamhet att jag fick lägenheten jag tittade på!! wiiee! blir så glad! Endast tre månader men som sagt bra att börja med. Tog endast 18 minuter in med pendeln till centralen! Lägenheten var väldigt ny och fin och allt man kan tänkas behöva fanns i närheten.
Nu ska jag bo kvar här på hotellet i ca två veckor till sen blir det flytt dit tills sista augusti.
För övrigt så fick jag precis en sån helg jag behövde. Mycket positiv energi, lugn och ro och skratt!

1 comentario:

  1. åh vad bra gumman att du hittat nånstans att bo :) hur går det på jobbet ? är det kul? vi får höras, den här v har jag inte en sekund då jag inte vet vad jag ska göra ...pust men snart är det sommar!! ta hand om dig kram

    ResponderEliminar