sábado, 7 de mayo de 2011

Mini

Nu är jag hemma i Hallsberg! Kom igår kväll igen med buss. Imorgon tänkte jag åka tillbaka med tåg faktiskt. Idag har vi varit och strosat inne i Örebro och jag har faktiskt köpt en mini dator! Åh! den är så fin! Och som ni ser så kan jag nu skriva med svenska inställningar, men är lite ovan fortfarande att använda åäö :-) så ibland slinter jag fel.
Jag blir så trött på detta med min mail...någon har verkligen kapad hela mailen och ändrat mitt lösenord...så kommer ju inte ens åt mailen. Jag so förutom alla kontakter och mail utomlands jag endast hade uppsktivet där så hade jag även lite intyg och saker som jag inte hade skrivit ut ännu. Vad trött jag blir!
Internet är ju bra men det har uppenbarligen sina baksidor också när något sådant här händer. Så nu får jag ägna mig åt detektivarbete och leta upp folk utomlands!
Nu blir det fiskbullar i hummersås!:-)

No hay comentarios:

Publicar un comentario