sábado, 28 de mayo de 2011

Hallsberg vs Stockholm

Ja, om man ska jamfora Hallsberg och Stockholm sa maste jag saga att jag nu far det basta av tva saker! Jag tyckte inte om Stockholm for nagra ar sedan. Alldeles for stressigt och for mycket folk. Det tycker jag iofs nu ocksa men det jag alskar ar att allt finns tillgangligt. Alltid hander det nagot roligt, finns alltid nagot att titta pa och staden ar otroligt fin med allt vatten och underbara byggnader! Hallsberg ar lugnt och man ser knappt en enda manniska ute, det ar billigt att fika pa favoritcafeet, fin natur och fa men mysiga butiker. Och jag behover bade och. Jag behover Stockholm och jag behover Hallsberg just nu.
Nu ska vi alldeles strax till mamma och fira mors dag idag istallet for imorgon eftersom jag aker till Flemingsberg redan tidigt imorgon for att fa nycklarna till lagenheten!

No hay comentarios:

Publicar un comentario