sábado, 21 de marzo de 2009

Dags att stáda pá vinden!

Sitter och áter frukost, baguette med olivolja och salt och en banan yogurt. Lyssnar pá Louis Armstrong. Tittar ut genom fónstret och inser att idag kommer det inte vara mójligt att gá till stranden pá hela dagen, himlen ár grá och vinden bláser kallt. Frán bórjan blev jag stressad och kánde, typiskt, lórdag och allt och inte en gnutta sol:-( ...men nu kánns det faktiskt ganska ok, riktigt mysigt rent av! Nár jag tánker efter sá passade det mitt sinne idag att ha mys-dag inne, bara ta det lugnt.

Pá tal om att ta det lugnt. Jag var ju hos farbror doktorn igár och fick svar pá alla mina prover eftersom jag har sá ont óverallt! Men tydligen sá var jag frisk som en nótkárna och doktor Jesus sa att alla mina symtom ár ángest relaterade!! Dár ser man, sá nu máste jag verkligen ándra pá mycket och fórsóka lugna ner mig. Sá denna helg ska jag ángna mig át att stáda och sortera tankar, stáda undan de dáliga tankarna och damma av de braiga!!:-)
Det kan ta ett tag, fór det ár mycket man har sparat pá dár uppe pá vinden som skall slángas! Doktor Jesus gav mig medel som ska kunde vara en hjálp pá traven i stádningen sa han!
Men det blir skónt nár det ár klart! Dá kan man njuta mer och stálla in nya saker pá den stádade vinden!

Nu blev det precis bestámt att jag ska ta en kaffe pá ett mysigt kaffe i stan!
En bra bórjan pá min vár stádning!!

pussar till alla!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario