lunes, 16 de marzo de 2009

Lata dagar pá stranden...

Jaha. Vad ska man skriva hár dá?! Har fátt mánga páhopp frán landet i norr om att jag skriver pá bloggen ungefár en gáng vart 10:e ár...(nja, jag kanske inte nu háller mig helt o hállet till sanningen, men ungefár sá sades det till mig)
Jag svarade dá att mitt liv hár ár sá himla trist sá det enda jag kan skriva ár: skola, strand, mat, skola, strand, mat... nej! nu óverdriver jag enheldel! Sá illa ár det inte...men, det ár páfrestande att inte ha ett arbete, men man ska inte hánga lápp fór det! Jag sitter ju nu och áter tex-mex chips och har mysigt sállskap i form av killen efter en heldag pá stranden, kan det bli báttre!!?? Vem vill ha ett jobb nár man kan fá tex-mex chips istállet??!!

Nu har jag privat lextioner i skolan fórsta timmarna eftersom Claudia ákt hem, de sista timmarna har jag lextioner tillsammans med tvá snubbar frán staterna som jobbar fór det amerikanska flygvapnet, Air-Force, i Texas! Nár jag idag fórsókte ha en normal konversation med en utan dom och pratade lite allmánt om vádret sá lát det nástan som hon svarade SIR, YES SIR! hmmm...kan bli interessanta lextioner.....

Nu vill gubben pussas! Hej sá lánge!

2 comentarios:

  1. hej testar bara att skriva här får se om det funkar

    ResponderEliminar
  2. verkar ju funka nu :) hoppas allt är bra med dig , kan du inte komma hemåt snart på en visit så man får träffa dig , nu börjar faktiskt äntligen komma lite sol även härhemma hela 5 grader idag inte dåligt :) kram

    ResponderEliminar