miércoles, 25 de marzo de 2009

ost o skink pizza!

Precis kommit hem frán en mysig strandpromenad hand i hand med min álskade! Myspysigt várre! Den stora háriga bebisen lámnade vi hemma. Pá sista tiden har han varit sá trotsig. Jag gár át hóger, han át vánster. Gár jag snabbare sá saktar han ner och tvártom. Sen fórsóker han áta allt som finns pá gatan, áven ej átbara saker, glasspapper, kartonger cigaretter etc....
Sá nu i fortsáttningen fár det bli sá att Ivan eller jag promenerar med han fórst, sen lámnar vi han hemma sá vi fár ta váran mys promenad sjálva utan jobbig bebis!:-)
Var pá mercadona och kópte mat efter promenaden, och hittade en ny sorts yogurt, persika, super krámig, sjukt god! Ikváll blir det pizza har vi bestámt! Ja vet, det ár super intressant fór alla andra att veta vad jag har fór matplaner under dagen! Glóm ej att ta fram intresseboken sá ni kan anteckna: Anso, krámig persiko yogurt, pizza med ost och skinka.

Annars i mitt liv... jag har "móblerat" om lite i mitt huvud och anvánt helgen som varit till att tánka till rejált om vad som VERKLIGEN ár viktigt hár i livet och vad som kanske i det stora hela har mindre betydelse.
Det ár svárt att ándra om vissa tanke mónster kan jag meddela, som att lára en gammal hund att sitta. Men det funkar! Och det gár framát!

Jag ár stolt óver mitt och min hjárnas teamwork under dessa dagar!
Vi har kámpat bra ihop!:-)

Det man máste komma ihág tror jag ár att hur mycket vi án lángtar efter nágot eller gór planer eller har mál som vi vill uppná (vilket ár underbart!) sá fár vi aldrig glómma att det ánda vi har hár i livet ár nuet, hár och nu! Inget annat.

1 comentario:

  1. gud va djup du har gått o blivit ;) som städar runt i huvet mm hihi hoppas du kommer fram till nåt bra bara :) kramar emma

    ResponderEliminar