martes, 15 de marzo de 2011

Jag ar en san dar person som emmellanat har behovet av att vara valdigt osocial. Nu ar jag inne i en san period. Orkar inte prata med nagon mer an vad jag maste och i skolan sitter jag garna sjalv och laser bocker pa rasterna. Jag behover verkligen dessa stunder lika mycket som jag behover och vill vara valdigt social.
Sen blir jag bara sa trott pa folk ibland som ar helt dumma i huvudet. Har en kille i klassen ar helt bakom. Idag satt vi och diskuterade pa morgonen jag och en kvinna i min klass om detta hemska som hant i japan. Och han sager helt plotsligt: "Va? har det hant nagot i Japan? Vad?" Eh..det var en tsumani bland annat...har du inte hort nagot fragar jag.... "Ok..tsunami, ar det typ som en stor vag eller?"
Oh...jag blir bara sa trott ibland pa dessa typer av saker...hang med lite och se vad som hander utanfor din bubbla ibland!

Soy una de estas personas que neccesita ser muy antisocial a veces. Ahora estoy en un momento asi. No tengo ganas de hablas con nadie y durante las pausas en la escuela estoy sola leyendo mi libro. Lo neccesito lo mismo como neccesito muchas veces ser muy sociable.
Y a veces me molesta un tipo de personas...estos que son tontos de verdad... Hoy en clase por ejemplo dice un chico que no habia eschucado nada de nada lo que habia pasado en Japon. Y dije que era un tsunami, y me pregunto: "es como una ola grande no?!"
Pero por favor...sal de tu burbuja a veces para saber de lo que esta pasando en el mundo!
Ah...me enfada este tipo de cosas a veces solo...

No hay comentarios:

Publicar un comentario