domingo, 27 de marzo de 2011

nagra tankar

Tack till mina fina vanner, pojkvan och familj som inte vid nagot tillfalle har ifragasatt mitt beslut utan bara forstatt direkt situationen och stottat mig i det och gett uppmuntrande ord. Jag ar en mycket priviligerad person som har er i mitt liv! Hur jag mar? Jag kanner mig lugn. Trots att det ar nu det jobbiga kommer dra igang sa kanner jag mig..ja, lugn helt enkelt. Och det var faktiskt langesen jag kande mig sa har saker som jag kanner mig nu pa att jag tagit ratt beslut. Jag ar sa stolt over mig sjalv over allt jag fixat och ordnat i Italien utan att kunna spraket. Men ibland ar det inte ratt tid helt enkelt. Och nar kropp och sjal sager ifran, ja da kan man vara saker pa att man maste valja en annan vag. Och nu ar jag pa den ratta vagen.Jag kanner det i hela kroppen.

2 comentarios:

  1. Det viktigaste är att man vågar göra det man själv känner är rätt. Jag hoppas, vad det än är som är på gång, att det går bra och att du snart mår bättre! Skickar en stor varm kram från Italien! :)

    ResponderEliminar
  2. Tusen tack!:-)
    Det varmer!
    Manga kramar Anso!

    ResponderEliminar