jueves, 31 de marzo de 2011


Jag har sa fina vanner och familj! Jag kan inte saga det nog manga ganger!

Ville bara skriva det. Igen.

Imorgon ska jag upp till jobbet. eller exjobbet eller vad man sager?! och hamta finkostymen infor helgens jobb, den ska hanga kvar dar hoppas jag. Sedan nar jag anda har pa mig kavajen tankte jag att jag ska pumpa ut lite CV har o dar.

Jag maste saga att jag tanker inte sa mycket pa allt jobbigt runtomkring mig just nu utan har hamnat i en trygghets/lugnhets/mys bubbla. Later jatte konstigt kanske, men det ar som att det har gatt till en viss punkt och jag mar anda bra maste jag saga. Eller sa ar jag inte i nagot fornekelsestadie?!:-) nej..jag tror anda pa det forsta. Kanner man att kanslan av "myshet" skoljer over en da ska man nog bara ta tag i den och hanga kvar den stund det varar!

Bilden: Ett portugal. En Anso pa en regning bank. En bra bok. Ett viktigt wakeup moment. Ett fint minne. En fin bild.



No hay comentarios:

Publicar un comentario