miércoles, 30 de marzo de 2011

Stralande Sol!

Idag var jag hos farbror doktorn. Jag fick tyvarr inte det beskedet jag sa iskallt hade raknat med:-( Jag vill inte skriva for mycket om detta i bloggen det forstar ni sakert, men det verkar iallafall som jag kommer fa springa fram och tillbaka lite nu framover till sjukhuset. Sa! Nu lamnar vi detta amne! Idag for ovrigt hade vi en mysig dag. Vi bestamde oss for att vara kvar pa stan for det var kanon vader. Det blev inte bara en skon promenad utan ocksa stopp for sushi, kaffe med kaka och sedan varm choklad med gradde innan vi tog taget hem. Jag har lanat endel bocker pa bibblan sa ikvall blir det lugnt. Pa lordag ska jag sta med fin fin kavajen och jobba pa ost och vinmassan pa slottet! Njut av stunden nu och forsok se det positiva i allt kara vanner vad ni nu an har for Er!

No hay comentarios:

Publicar un comentario