miércoles, 20 de mayo de 2009

Å,Ä,Ö- ska det vara sååå svååårt??

Tiden springer ivag har i Orebro! :-)
Insag just nagra saker, att jag tex inte skriver pa bloggen sa ofta som i Malaga, har aven sett att jag inte lart mig anvanda Å,Ä,Ö annu heller:-))...gar lixom fortare sahar....

Antligen har min teddybear fixat igang sitt internet sa vi kan ha dejter pa kvallarna!! men nu drojer det inte lange innan mina 2 man kommer, teddybear plus bebis!:-))

Imorse var jag pa anstallnings intervju pa medborgarskolan som spanska larare infor host terminen!! later sjukt kul!!!! han lat valdigt intresserad och skulle kalla mig pa ett kurs ledarskaps-mote i augusti infor host terminen:-)) HOPPAS!! jag la aven till att jag har en pojkvan fran Argentina, det tyckte han lat riktigt intressant sa det skrev han in pa pappret dar! hehe....

Haromdagen traffade jag fichy!! vi hade det super mysigt, vi at i stort sett hela dagen fast pa olika platser runtomkring i orebro:-) Vi flummade oss aven och spelade in videosar och tog bilder (nu gor jag reklam for min vans blogg, hoppas hon tycker det ar ok..:-)...bilderna finns pa hennes underbara blogg som har blivit en drog for mig!: http://lillamaggan.blogspot.com

Traffade aven Linda och Emma med alla barn haromdagen, mysigt att ses, och med alla gulliga ungar ocksa!:-)

Annars nar jag varit och sprungit pa stan pa arenden sa har jag varit inne pa "min resebyra" (haha...min egen..jaja..:-))....och suttit och gaggat dar och snikat at mig kaffe och stort Liv o Stina i arbetet:-)! Trivs bra dar inne...ar som mitt andra hem..:-)).....

Tonight is the night!!! jag ska antligen fa ata min efterlangtade SMORGASTARTA!!!!!!!!!!!!!!:-))

KRAMIZZ

No hay comentarios:

Publicar un comentario