sábado, 16 de mayo de 2009

UNDERBARA LISE!!!!

Oj! Nu har det gatt nagra dagr sen jag skrev pa bloggen sist!

Ar pa plats i Orebro!

Resan borjade med ett farval pa flygplatsen i Malaga. igen. Manga ganger nu man behovts saga hejda till alla mojliga dar. Men det blev ett ganska snabbt hejda till min karaste for att gora det sa smartfritt som mojligt:-) Sen borjade resan! Flygresan gick bra, 4 timmar senare var jag pa plats i Kopenhamn dar UNDERBARA LISE stod och halsade mig valkommen! Pa plats i hennes lagenhet hade hon kopt champange och jordgubbar!! Efter en stund i lagenheten begav vi oss ut pa stan dar vi stosade runt pa bland annat tivoli, sen blev det kina-buffe och avslutades med en chai-latte! Morgonen efter car jag tvungen att ga upp super tidigt for att hinna med bussen till Orebro, men Lise var uppe annu tidigare och BAKADE BROD och gjorde FARSK FRUKT SMOTHIE till oss!! Sa vi hade en mysig frukost stund inna jag for. Buss resan blev laaang...med manga byten och tunga vaskor....men till slut var jag i Orebro dar min familj stod och hoppade av gladje!:-)

Har bilder fran Kopenhamn!! men far lagga in de en annan dag for denna dator var lite seg...

Sa, nu ar man har igen...kanns bra, kanns konstigt, kanns forvirrande, kanns superroligt....

Kram sa lange

1 comentario:

  1. OJ! Vilken tjej! :D bra att du blir bortskämd! :D vill gärna se bilder också! välkommen heeeeem!!!!! PUSS!

    ResponderEliminar