sábado, 9 de mayo de 2009

Órebro násta!

Nu bórjar det dra ihop sig infór resan... oj, vet inte vad jag kánner infór allt detta, har gátt sá fort nu sista tiden sá man har inte hunnit tánka riktigt.
Klart att jag kommer sakna Málaga, promenaderna i gamla stan eller lángs stranden, alla mysiga cafeér, nárheten till havet, solen med mera...men, nu ár det dags att vánda blad och bórja pá nágot nytt, sen vet man aldrig vad som hánder i framtiden!

Vi myser fór fullt hár, gubben och jag, nu nár det bara ár nágra dagar kvar sá ár vi som fast klistrade pá varandra. Det handlar ju bara om 5 veckor som vi inte kommer ses, men, nár man ár van att alltid góra det mesta tillsammans och ses hela tiden sá blir det lite konstigt i bórjan, men tiden kommer springa ivág nár jag vál ár hemma, det ár sá mánga som stár pá min kram-lista!

Igár var jag pá fest, eller nja, fest skulle man kanske inte kalla det, jag tog en ól hos en kompis frán skolan och med tony min gamla jobbar kompis. Killen frán skolan bor i centrum och har en takterass med utsikt óver katedralen, riktigt fint! Sá dár satt vi och babblade, trevligt!
Framát kl 3 var jag hemma och Ivan var fortfarande uppe och vi kom pá att vi hade ju glass i frysen, sá vi satt uppe en bra stund och babblade och át glass med bebisen i sángen!

Eftersom jag ár en sán dár skriva-upp-allt-man-máste-komma-ihág-i-kalender mánniska, sá har jag nu prickat av det mesta pá den lánga listan, har till och med bórjat med packningen. Det ár mycket som ska rensas och kollas igenom, sá det tar sin lilla tid, sen hittar man ju alltid nágot gammalt roligt som man bara máste lása!

Jaha, pá onsdag alltsá...dá bár det ivág!
Flyget gár pá fórmiddagen, sá kommer vara i Kópenhamn 4 timmar senare dár Lise móter upp mig, sá blir det vál ut att mysa lite i Kópenhamn pá kvállen fór sen redan pá torsdagen ska jag ta buss till Órebro, 10 timmar ca med 3 byten!:-) fattar inte hur jag ska fixa att slápa runt pá all packning jobbigt...men men, billigt var det!:-)

Idag regnar det hár! men nár jag gick till affáren tidigare idag sá lág det iallafall folk pá stranden i bikini och badade!:-)...hmm...jag háller mig nog inne.....

ok gott folk! Órebro násta!

No hay comentarios:

Publicar un comentario