viernes, 22 de mayo de 2009

Regn regn....

regn!! :-((

Ringde Ivan imorse för jag kände mig lite deppig över vädret här och ville bara ringa o klaga och att han skulle tycka synd om mig egentligen:-) ...men kändes inte bättre av att höra att han var på morgonpromenad på stranden:-(....

Annars har denna dag inte varit så värst produktiv för Ann-Sofi...dagen har gått mycket i matens tecken, förutom när jag gjorde ett uppehåll och åkte in till marieberg för att alla har sagt att man knappt känner igen sig efter ombyggnaden.Det gjorde man verkligen inte! Superfint har dom gjort det!

Tänkte att jag kanske skulle tycka att det var skönt med lite slö-dagar nu först näar jag kommit hem innan jobbet drar igång...men nej...JAG ÄR JU SÅ RASTLÖS! Det är väl bara att inse och försöka leva med det och inte kämpa emot: Ann-Sofi är en rastlös person och måste ha mycket på gång samtidigt med en full späckad kalender, annars klättrar hon på väggarna!

Var och tittade på vår lägenhet som vi har från och med den 1 juli. Stor och ljus och fin! Jag har en känsla av att jag kommer trivas bra där. Han som bodde där nu hade exakt samma smak när det gäller tapeter och väggar som mig= vitt vitt vitt!! så det var skönt så det inte hade varit snor-gröna tapeter med bajs-bruna skåpluckor typ. Ska försöka få till någon inflyttnings fest i juli också. Så ni är alla varmt välkomna!:-)

Nehe...tillbaka till maten, nu blir det rostade mackor med salami och kaffe!

Har ni sett föresten hur duktig jag varit med alla prickar, å,ä,ö idag??!!:-))

Tänkvärt: ska man byta namn på bloggen någon dag kanske från "mitt liv i Málaga" till: "Mitt liv i Kräcklinge"??hmm...tål att tänkas på..

No hay comentarios:

Publicar un comentario