domingo, 31 de mayo de 2009

Banan-tårta och skräckfilm!







Igår hade jag en riktigt trevlig helkväll med Hulda!
Anso hade under dagen bakat en riktigt smarrig banan-grädd tårta som medtogs inför träffen!
Kvällen började med 3 "gräskorvar" i vännens lägenhet och efter det packades lilla frys boxen och vi begav oss iväg till stadsparken med banantårta, ballerina kex, frallor med ost och gurka samt en coca-cola! Mysigt värre!
Efter några timmar bestämde vi oss för att hyra en film, en riktig skräckis! Så kvällen avslutades i Huldas nyinköpta kärleksfåtölj. Inpå småtimmarna vågade jag mig på att köra hem igen (eftersom man inte vill köra hem mitt ut i skogen direkt efter en läskig film:-)
Här är lite bilder från vår kväll!
Obs Obs!! Lägg märke till den märkliga "gråa rutan" i min panna på båda bilderna??!! som inte tycks gå att förklara! Måste ju vara något övernaturligt kom vi fram till! Eller så ser jag bara ut så?! :-)
Hejdå!
Ps: Hulda heter egentligen något annat i verkligheten.

No hay comentarios:

Publicar un comentario