miércoles, 12 de enero de 2011

Har rest. Vill resa.


Jag har rest till... Norge, Danmark, Finland, Estland, Lettland, Tyskland, England, Spanien(Fastland+kanarieöar), Frankrike, Portugal, Italien, Malta, Turkiet, Grekland (några öar), Marocko och Thailand.


Jag vill resa till... Gotland, Malaysia, New York, Japan, Nya Zeeland, rundtur Australien (Kan ej bestämma specifik plats), rundtur Sydamerika( samma där. Vill se allt allt allt!), Antarktis(!?) ja faktiskt. Känn på den!


Ja. Som ni ser på min lista så finns det uppenbarligen lite to do. Lite att ta tag i. Få arslet ur vagnen. Röra på påkarna etcetera etcetera...ja, ni fattar.







1 comentario:

  1. finns mkt jag oxå sett, finns mkt jag inte sett, och mkt jag vill se igen. Tänk att det finns en hel jord att se och att en del nöjer sig med samma husvagnsplats år efter år ;) jaja tur att man är olika men jag är som dig lite ivrrig att se mer o mer och jag vill visa mina tjejer hela världen ! hoppas du o jag kommer göra mer resor ihop oxå kramis

    ResponderEliminar