martes, 25 de enero de 2011

Uppdatering av handvaska. Part 2

Eftersom ni alla sakert dor av nyfikenhet sa kommer har en uppdatering igen av vad som just i detta nu finns i froken Ansos svarta handvaska.
- ett presentkort pa Stigs bokhandel pa 35 kr da jag har forbrukat endel genom att kopa boken Armlos, Benlos men inte Hopplos. (mycket bra bok maste tillaggas)
- Swedbanks internetdosa.
- den lilla svarta fullproppade kalendern.
-en svart penna utan stift och utan sudd (den andra svarta pennan som hade stift men saknade sudd fran forra vask-uppdateringen har jag iallafall tagit ur. Jag kunde inte da samtidigt tagit ur den svarta pennan som saknade bade och?!
- En silverfargad i-pod shuffle och dess laddare.
- ett nytt(hor och hapna!) lypsyl. Det vill saga att jag har alltsa slangt det som var kladdigt med ett ackligt harstra i botten!
- ett vitt sudd for att kunna radera det som jag angrar att jag skrivit upp bland alla "masten" i kalendern. Mycket bra att ha! Livet blir nagot enklare da.
- Ett kuvert till transportstyrelsen for att fornya korkortet.
- tre automatkort pa en gra trott tjej i 30 arsaldern med blonderat flottigt har och alldeles for morka ringar runt ogonen.
- den alskade svarta baskern!
- tva par glasogon i varsitt fodral.
- en alldeles for mager och tannig planbok.
- en bok om maffian pa Sicilien.
- en "tio i topp" reseguide om Sicilien.
- nasdukar.

Ja, det var val ganska sa gott som allt. Nagra ihopskrynklade kvitton ocksa...


-
-
-

1 comentario:

  1. oh, boken "armlös, benlös men inte hopplös" läste jag i somras! Vilken inspirerande kille, så imponerad av honom. Han bevisar verkligen vilken kraft ens tankar har!

    ResponderEliminar