viernes, 21 de enero de 2011

"I will give myself an offer i cant refuse"


Nu borjar det narma sig. Som en del av er vet sa flyttar jag om nagra veckor till sodra Italien. Narmare bestamt till "maffianastet" Sicilien. Det ar med blandade kanslor faktiskt. Mest kanns det spannande, roligt, utvecklande och pirrigt. Men aven finns kanslor av oro, stress och angest infor framtiden. Men annu en gang far jag forsoka saga till mig sjalv att man far ta en dag i taget och vad som komma skall kan vi aldrig forutse. Det jag maste fa saga ar anda att jag kanner mig stolt over mig sjalv som vagar prova. Vagar folja hjartat. Vagar vara modig trots att mycket kan ga fel. Men da har man ju anda testat. Jag forsoker upprepa mantrat: "battre att folja hjartat och testa an att angra sig att man aldrig vagade"

I spanien blev saker och ting inte som jag hade tankt mig. Jag var till slut tvungen att komma hem till Sverige igen. Men jag angrar inte en minut mina ar jag bodde dar. En hel massa upplevelser och ett nytt sprak fick jag ju bland annat med mig hem i bagaget!


Nu ar det som sagt dags att testa vingarna igen. San ar jag!


Fortsattning foljer...

No hay comentarios:

Publicar un comentario