martes, 26 de abril de 2011

Helt slut...

Det har varit en laaaaang dag for mig, och jag ska snart samla ihop i sangen.
Dagarna blir ju extra langa och man blir mer utpumpad pa energi i borjan nar bade jobb och stad och boende ar nytt. Plus att jag inte hittar nagonstans!! Har nog slagit mitt personliga rekord med att akt taxi 3 ggr pa tva dagar nu. Men nu far det vara nog! For nu tror jag att jag fatt klam pa hur var och nar jag behover aka fram och tillbaka pa morgon samt kvall. Sa nar detta rullar pa sa antar jag att allt kanns lite mindre "huvudvark". Sen detta med boende marker man ju att det ar inte helt ratt stad att soka i. Hmm..Stockholm...alla vet vi ju hur det ser ut pa bostadsfronten har! Men! Jag tror anda att det kommer losa sig. Idag efter jobbet trott som jag var var jag ivag och tittade pa att hyra ett rum med en kvinna pa soder. Hon var jatte trevlig och sa...men...nja...det kandes inte ratt. Jag fick lite "inte ratt" kansla. Och nar jag kanner sa sa brukar det inte vara ratt. Sa for tillfallet ser min boende situation ut sa har: Fran nasta vecka ska jag fa bo hos mina super gulliga van har i stockholm! Tusen tack for att du oppnar din dorr for mig:-)) Sedan har jag lyckats deala till mig ett riktigt bra pris pa hotellet har pa sveavagen. Sa i dagslaget sa ar jag save ca en manad! Man far ta en dag i taget!:-)

godnatt! zzzzz.....

No hay comentarios:

Publicar un comentario