viernes, 8 de abril de 2011

Oj oj... kom hem fran Stockholm igar efter att ha varit pa intervjun. Det kandes som att det gick ganska bra iallafall men nasta vecka far jag veta mer sa vill inte hoppas for mycket! Men tillbaks med detta om att ta sig hem fran Stockholm...herregud...nar jag kom till stationen sa var alla tag installda. Alla. Det var kaos och gick knappt att ta sig fram. Tog ett snabbt beslut och gick till cityterminalen for att forsoka ta en buss hem istallet. 500 peroner for i kon. Tog konummer 565 och rakningen var knappt uppe pa 100. Japp. Bara att vanta. Som tur var fanns det platser kvar till Orebro fast tva timmar senare an tankt. Sa fick aka till Orebro och sedan vanta pa taget dar som faktiskt gick till Hallsberg. Verkar som att ar det vinter gar inte tagen for snon, ar det sommar blir de overhettade, och ar det storm gar de ej heller. Ja ja, sant man far rakna med ibland! Jag kom ju hem till slut anda. Ikvall blir det mysmiddag med min kara van! (Vilket betyder att jag maste ta taget igen..:-)...hall tummarna! )

No hay comentarios:

Publicar un comentario