sábado, 30 de abril de 2011

Lordagsmys!

Nu ar det lordag och da ar det superviktigt att varva ner och ladda om sig infor nasta vecka. Lattare sagt an gjort kanske... det har varit sa mycket nya intrycka denna forsta vecka att det ar svart att koppla bort allt! Det ar ju faktiskt inte bara nytt jobb, nya uppgifter, nytt folk. Det ar ju ny stad och lara sig att hitta overallt ocksa!
Men som sagt, jag forsoker att njuta av att vara i kara Hallsberg nu over helgen. Imorgon pa kvallen bar det av igen upp. Da ska jag bo hos min van i tva veckor! Sen har jag dealat till mig specialpris pa hotellet tva veckor till, sen ar det blankt! Men det ordnar sig. Det gor ju alltid det. Hur allt an blir sa brukar ju nagon slags losning dyka upp.
Annars denna vecka har vi gatt igenom alla mojliga koder och system. Olika system for olika saker och en heldel nya koder som bara "ska sitta" sen nar vi val borjar pa riktigt. Sa det ar bara att lara in... mne sen forsoker jag tanka att jag har ju lart mig forr pa nya jobb sa varfor skulle inte detta ga!!
Nehe. Helg var det ja! Nu om en stund blir det smorgastarta hos syrran som fyllde ar igar!! Sen ska vi upp till en hembygdsgard och titta pa majbrasa och lyssna pa lite sanger!! Jag alskar valborg, har alltid tyckt det ar mysigt nar det verkligen blir var pa riktigt!

Jag onskar er alla en myspysig helg!

No hay comentarios:

Publicar un comentario