jueves, 21 de abril de 2011

Oronspolning och fika. En alldeles normal Torsdag!

En fin dag idag! Och nu ar det paskhelg! Jag alskar ju pasken. Mer an jul faktiskt. Det ar nog darfor att allt kanns mycket ljusare och man har var och sommar framfor sig!
Nehe. Vad hander idag da?
Nu om en liten stund ska jag till vardcentralen och spola mina stackars oron. Jag har tydligen alldeles for tranga "oron-gangar" (heter det sa?) sa allt skit som kommer in kommer aldrig ut igen. Sa jag ar domd till att aka nagon gang i halvaret och spola rent tydligen.
Sen efter det ska jag agna mig at betydligt roligare saker. Ska namligen traffa min kara van i stan pa fika o babbel!

Hej sa lange!

1 comentario:

  1. o jag som har lärt mig spola öronen på folk idag på vårdcentralen vilket sammanträffande haha

    ResponderEliminar