sábado, 16 de abril de 2011

Lordagstrotter

Lordag. Efter en tung fredag sa ar jag lite lordagstrott... Tanker pa dig vannen... och tack mina fina vanner for att vi trots den tunga dagen kunde ses en stund pa kvallen och bara prata och ata lite gott! Nehe. Lordag som sagt. Vi hade tankt ta oss in till centrum idag och gora nagra inkop men det blaser en heldel och jag kanner mig lite tappt i nasan. (haha! blast och lite nastappa..mer anledning behovs inte for att lilla jag ska halla mig inne tydligen!) Annars hade jag planerat att borja kolla pa lagenhet i Stockholm. Gott om tid har jag ocksa, 11 dagar kvar tills min tjanst drar igang;-) Men klart, en liten fika pa favvo stallet kanske hinns med idag trots nastappa, vindar och lagenhetssokande...

No hay comentarios:

Publicar un comentario