miércoles, 13 de abril de 2011



Idag har jag vaknat till en tung-i-huvudet-stangd brostkorg-hjartklappning-allmant forvirrad-dag. Jag borde bara sitta inne och stirra in i vaggen. Men jag tanker inte gora det! Jag tanker vara trotsig och bege mig upp pa stan. Bara jag och mina tankar.Slang dig i vaggen du hemska hjartklappning. Jag tanker satta mig pa mitt favoritcafe och ta en kaffe med mjolk och den storsta fettigaste mest onyttiga tartbit jag kan hitta. Sa det sa! Jag tanker ga och titta pa nya handvaskor och jag tanker inte ge mig forens jag kommer hem med den absolut snyggaste!



Och nar jag sen promenerar hem tanker jag gora det rak i ryggen, med huvudet hogt, ett stort leende pa lapparna och med en enda tanke, jag duger sa har, precis som jag ar. Jag ar en javligt bra manniska vad som an hander!



2 comentarios:

  1. haha vad bra att du diggar dig själv ! men du är ju jävligt bra så varför inte, snyggt kort förresten kramis

    ResponderEliminar
  2. Ja man maste ju tanka sa ibland..hehe...jag tyckte att texten kravde en galen bild, sa varfor inte den fran 80 tals kalaset;-)
    kramar!!

    ResponderEliminar